Toimitusehdot
Sijaitsemme Puistolassa Helsingissä (postinumero 00750), puhelinnumero on 0445599887 ja sähköpostiosoite on kauppa @ tikle.fi
Tuotteet myydään digitaalisessa muodossa. Lataus tapahtuu heti oston jälkeen, joten tuotteilla ei ole palautusoikeutta, jos lataat tuotteen. Lataus on tehtävä 3 vuorokauden kuluessa ostosta.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Emme vastaa nettisivuilla olevista virheistä.
Tiedustelut
Pyrimme vastaamaan tiedusteluihin muutaman arkipäivän kuluessa. Lomista ja muista viivästyksistä ilmoitamme tarvittaessa.
Tilaaminen
Tilaukset tapahtuvat verkkokaupan kautta käyttämällä ostoskoria. Tilaajan tietoja käytetään tilauksen toimittamiseen ja mahdollisesti tilaukseen liittyvien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi tuotteita sinun edellytetään tutustuneen voimassa oleviin tilaus-, toimitus- ja maksuehtoihin. Voit liittyä sähköpostilistalle, jossa tietojasi käytetään Tiklen sähköpostilistan lähetyksiin.
Tilauksia voivat tehdä verkkokaupassa vain täysi-ikäiset (yli 18-vuotiaat).
Tuotteet
Myymme ainoastaan digitaalisia tuotteita.
Varasto
Digitaalisilla tuotteilla ei ole varastoa. Niitä on ostettavissa määrätön määrä, jollei toisin ilmoiteta tuotteen tiedoissa tai muualla sivustollamme.
Hinnat
Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, emmekä vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa.
Toimitus- ja postikulut
Digitaalisilla tuotteilla ei ole toimitus- ja postikuluja. Tuotteet ladataan suoraan verkkokaupasta oston jälkeen tai viimeistään 3 vuorokautta ostosta.
Viivästyskorko ja maksukehotusmaksu
Maksu suoritetaan heti kaikissa tapauksissa. Viivästyskorkoa ei siten ole.
Toimitusaika
Digitaaliset tuotteet voi ladata heti oston jälkeen. Latauslinkki tulee myös sähköpostiin. Tuotteet on ladattavissa 3 vuorokauden ajan ostosta.
Maksaminen
Maksu tapahtuu Stripen tai Paypalin kautta.
Vaihto- ja palautusoikeus
Kaikki tuotteet ovat digitaalisessa muodossa. Kun olet ladannut tuotteen, olet ottanut sen käyttöösi ja hyväksynyt ennen ostoa sen, että tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Ylivoimainen este
Emme ota vastuuta siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen vuoksi. Tällaisia ovat esimerkiksi sota, luonnonmullistukset, vienti- ja tuontikielto, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toimintaa estävä tai vaikeuttava asia. Myös sairaustapauksista johtuvat esteet kuuluvat tähän luokkaan.
Muuta
Tilaus-, toimitus- ja maksuehtojen muutoksista ilmoitetaan etukäteen verkkokaupan sivuilla.
Tilaukset ulkomaille/international orders
Tilaukset voidaan tehdä myös ulkomaille. Noudatamme Suomen lakeja ja ohjeita. Kysy tarvittaessa lisää!
It’s possible to order also outside Finland. We follow Finnish laws and rules. Ask for more details!
kauppa @ tikle.fi