Toimitusehdot

Sijaitsemme Helsingissä, puhelinnumero on 0445599887 ja sähköpostiosoite on kauppa @ tikle.fi

Tuotteet myydään digitaalisessa muodossa tai palvelutuotteina. Digitaalisen tuotteen lataus tapahtuu heti oston jälkeen, joten tuotteilla ei ole palautusoikeutta, jos lataat tuotteen. Lataus on tehtävä 3 vuorokauden kuluessa ostosta. Palvelutuotteen toimitus sovitaan asiakkaan kanssa sähköpostitse.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Emme vastaa nettisivuilla olevista virheistä.

Tiedustelut

Pyrimme vastaamaan tiedusteluihin muutaman arkipäivän kuluessa. Lomista ja muista viivästyksistä ilmoitamme tarvittaessa.

Tilaaminen

Tilaukset tapahtuvat verkkokaupan kautta käyttämällä ostoskoria. Tilaajan tietoja käytetään tilauksen toimittamiseen ja mahdollisesti tilaukseen liittyvien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi tuotteita sinun edellytetään tutustuneen voimassa oleviin tilaus-, toimitus- ja maksuehtoihin. Voit liittyä sähköpostilistalle, jossa tietojasi käytetään Tiklen sähköpostilistan lähetyksiin.

Tilauksia voivat tehdä verkkokaupassa vain täysi-ikäiset (yli 18-vuotiaat). Verkkokauppa on suunnattu yrittäjille (tmi, ky, oy) ja yhdistyksille.

Tuotteet

Myymme ainoastaan digitaalisia tuotteita sekä palvelutuotteita.

Varasto

Digitaalisilla tuotteilla ja palvelutuotteilla ei ole varastoa. Niitä on ostettavissa määrätön määrä, jollei toisin ilmoiteta tuotteen tiedoissa tai muualla sivustollamme.

Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, emmekä vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa.

Arvonlisävero

Arvonlisävero on aina kulloinkin voimassa oleva vero.

Toimitus- ja postikulut

Digitaalisilla tuotteilla ja palvelutuotteilla ei ole toimitus- ja postikuluja. Digitaaliset tuotteet ladataan suoraan verkkokaupasta oston jälkeen tai viimeistään 3 vuorokautta ostosta.

Palvelutuotteet toimitetaan sovitusti. Sopiminen tapahtuu sähköpostitse.

Viivästyskorko ja maksukehotusmaksu

Maksu suoritetaan heti kaikissa verkkokaupasta tapahtuvissa ostotapauksissa. Viivästyskorkoa ei siten ole verkkokaupan ostoissa.

Laskutus tapahtuu ylimääräisten palvelutuotteiden kohdalla. Viivästyskorko on lainmukainen. Maksuaika 7 vuorokautta. Lasku lähetetään perintään, jos laskua ei makseta eräpäivänä.

Toimitusaika

Digitaaliset tuotteet voi ladata heti oston jälkeen. Latauslinkki tulee myös sähköpostiin. Tuotteet on ladattavissa 3 vuorokauden ajan ostosta.

Palvelutuotteiden toimitus sovitaan erikseen, jollei tuotteen kohdalla toisin mainita.

Maksaminen

Verkkokaupan maksu tapahtuu kortilla. 

Palvelutuotteiden ylimääräiset maksut laskutetaan jälkikäteen.

Arvonlisävero

Arvonlisävero on aina kulloinkin voimassa oleva vero.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikki tuotteet ovat digitaalisessa muodossa. 

Kun olet ladannut tuotteen, olet ottanut sen käyttöösi ja hyväksynyt ennen ostoa sen, että tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Kun olet saanut palvelutuotteen, on sinulla mahdollisuus reklamoida tästä viimeistään 7 vuorokauden kuluessa lähetyksestä. 

Palvelutuotteen sopimus voidaan päättää maksamattomien laskujen vuoksi heti.

Ylivoimainen este

Emme ota vastuuta siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen vuoksi. Tällaisia ovat esimerkiksi sota, luonnonmullistukset, vienti- ja tuontikielto, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toimintaa estävä tai vaikeuttava asia. Myös sairaustapauksista johtuvat esteet kuuluvat tähän luokkaan.

Muuta

Tilaus-, toimitus- ja maksuehtojen muutoksista ilmoitetaan etukäteen verkkokaupan sivuilla.

Lomat

Loma-aikoina palvelutuotteita ei toimiteta kuin kerran kuussa. Loma-ajoista ilmoitetaan asiakkaalle etukäteen.

Tilaukset ulkomaille/international orders

Tilaukset voidaan tehdä myös ulkomaille. Noudatamme Suomen lakeja ja ohjeita. Kysy tarvittaessa lisää!

It’s possible to order also outside Finland. We follow Finnish laws and rules. Ask for more details!

kauppa @ tikle.fi